Thursday, March 18, 2010

Kval&Actionfilm, fra A-Å

pass
Etter at Mariell linka til bloggen vår kom det mange inn her. Heihei! No skal eg presentere Kval&Actionfilm på ein verdig måte. Dette er Kval&Actionfilm. Me er to jenter;
Caroline, (som er like fin som sprettball og jojo tilsaman):
Negative0-19-18A(1) kopi
og Heidi.
Negative0-18-17A(1) kopi
Me vart venner i 2006/2007 på folkehøgskule,
heidiogcaroline0
så gode venner at me flytta saman i kollektiv i Trondheim,
Bilde 618
saman med dei under. Det var tider. Me tegna bart på kvarandre, sykla og drakk Tuborg.
IMG_0683
No bur Caroline i Oslo,
IMG_5873 kopi
studerar grafisk design, og tegnar tegningar om Bestemor, St.Hanshaugen og sluket i dusjen:
4277064833_f009737c48_o
Heidi bur i Paris,
IMG_8734
er fotograf,lev frå hånd til munn, kokar havregraut, snik på metroen, og tar bilder:
3715615079_b1fd7933bd_o
Me likar lyse sommarnetter,
duskalikkjesove2 kopi
IMG_6120
reise på festival,
260720061523ruLpxRDnDKqFT4dLIh
Photo11_8 kopi
og være på kafé og snakke om dumme gutar.
IMG_2274
Me er opptatt av å ha det bra,
juleav 026
og kan godt berre henge i senga, med venner og CocoRosie på cd-spelaren.
7816_143916923892_515353892_2751808_4665576_n
Ein gong då me var på ein snurr innrømte me at me var bestevenner, men angra litt etterpå, sidan me har mange andre gode venner også. Så det skal aldri skje igjen. Men ein kan godt sei at me er ganske gode venner.
n722900267_3622768_3337
Så koslig har me det:
n515353892_30646_4029
Bli med oss å ta ein pils!

13 comments:

gnistregn said...

dere er kjempefine og jeg liker meg superdupergodt her ^_^

L said...

åh, bare, åh, hver gang jeg er her inne, blir jeg helt myk inni meg. for at det finnes så mange fine folk.

EGO said...

Egentlig er jeg litt gretten for at hjartesmil delte denne bloggen med alle andre. Den var jo et funn,som ingen skulle vite om! Æsj...

Anonymous said...

denne bloggen virker helt fantastisk fin! og hei, dere har fått en ny leser :)

T said...

Hvis jeg hadde min egen blogg skulle jeg anbefale dere også, men det kan jeg ikke ha for den ville aldri bli like fin som deres, så jeg anbefaler dere uansett.

Anonymous said...

herregud trodde først det var en banan du hadde under arma på siste bildet

Katrine said...

HELDIGVIS linket Mariell deres fine blogg, slik at jeg fant dere :) og nå liker jeg dere enda bedre! en finfin presentasjon av to flotte jenter, Heihei! :)

Eirin said...

Ganske riktig, ramlet inn her via hjartesmil og ble litt glad, selv om jeg satt midt i skoletime. Nå er dere med i bloglovin klubben min.

Btw, du ene ligner veldig mye på en vi hadde dansering med på øya? Kan det stemme? Det var uansett veldig morro

Heidi og Caroline said...

Hei Eirin.
Koselig at vi er med i klubben din.

På øya laget vi til en skikkelig dansering under Madness, om du var med på den er det veldig kult. Norge er lite! Dans er gøy. Jeg ble svett.

Tuva said...

Jeg må si jeg vil bo i Paris, være fotograf, spise spaghetti og olivenolje og tomater uten tallerkner og minst en del vin, og hvert fall høre på sous le ciel de paris, og ha fine gardiner, med fine venner innenfor, og spise frokoster på Montmartre, når jeg leser og ser dere. Håper det er greit at jeg følger dere. Jeg ramlet ikke ulikt Eirin og noen til inn ned bort på under gjennom mellom bloggen deres fra mariell/hjartesmil sin lenke. og er veldig takknemlig.

Eirin said...

aaaah, skummelt men litt morsomt også, for ja, det var akkurat da. Det var utrolig morro, og et av de bedre minnene fra den festivalen! I år håper jeg på å få jobbe der, slik at jeg får hele gratis. Det hadde vært strålende.

Kanskje det blir nye danseringer?

Julie said...

Åh, får en vanvittig lyst til å bo i Paris når jeg leser igjennom denne bloggen! Hvilken skole tok du nettstudiet ditt igjennom,Heidi?

Heidi og Caroline said...

då eg først flytta til paris tok eg fransk via høgskulen i østfold, men eg slutta etter eit halvt år, ettersom nivået var langt over mine franskkunnskapar. men nettstudier er genialt, då kan ein faktisk bu kor som helst i heile verda.

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?