Saturday, March 27, 2010

I'm sorry, we're just addicted to fun

imm011_10A
4499_206486110267_722900267_6988578_4560748_n
Caroline, eg gler meg, eg og.

"Dere er flinke til å bare henge sammen.",sa Mats. Me løfta blikket opp, og samtykka med eit lite nikk før hovudet var mjukt ned på puta igjen. I vinduskarmen hadde du satt ein vase med den blomen eg hadde rappa frå kontoret og gitt til deg. Det var ein våt sommarmandag, me låg med haka i hendene og spionerte på naboane dine. Det er det me er flinke til, berre henge. Eg blar i ein av tegneseriane dine, du skiftar cd, kanskje me skal på kafé litt seinare, kan ha med tegnesaker, "du kan bare sove her, vi kan spise frokost."

Fotos: Det første har Ragni tatt (takk og lov for det, for eg elskar det). Det andre er tilfeldig tjuvegods.

1 comment:

Helene said...

Herregud eg elskar første bilde av deg Caroline!
Eg ska lagra da og ta da fram når eg har ein kjip dag.
love love love

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?