Tuesday, March 23, 2010

Gjestebud

I helga hadde eg og Anna bedt inn til gjestebud. Me rydda og vaska leiligheten og lagde masse guacamole. Så drakk me cider på balkongen til det begynte å regne og gjestene kom. Me drakk vin og gjekk på disko. Så gjekk me heim og sov hos oss, alle saman, det var koslig å våkne opp dagen etter. Me åt frukost, sov litt meir, gjekk på kafé, eg og Hannah spelte Pokémon-kort. Tilsutt såg me "The Good Heart" på kino, den var kjempefin, og me hadde ein billett til overs som me gav til ei dame, tenk så fint å få ein billett til ein så fin film. Eg lo høgt mange gongar og grein på slutten.
IMG_6783
IMG_6794
IMG_6816
IMG_6870
IMG_6897
IMG_6886
IMG_6853
IMG_6902
IMG_6863
IMG_6925
IMG_6936
IMG_6947
IMG_6958
IMG_6977

7 comments:

Anonymous said...

Pokémon? Kem, ka, kor?! Har eksamen (og e i Russland) og treng sårt en dose romantikk

-i

Anonymous said...

Det så ut som en helt utrolig god sofa!

hjartesmil said...

eg likar balkongar. over gata finst eit bygg og på den øverste balkongen er det julelys enda. eg og dreadsfin har laga mange historiar om dei, me trur kanskje ho reiste fra han i jula også sit han berre på kjøkengolvet og et brødskiver med leverpostei og får sånn bud som kjøper inn ting til deg når det er tomt.

Anonymous said...

fine bilder. hvilket kamera bruker du? :)

sigrid agnethe said...

det var kjekt å få bli bedt heim til anna og deg, eg kjem gjerne igjen! forresten så ser det ut på bildet som at eg driv med maratonvindrikking og drikk alle dei flaskane sjølv. det føltes litt sånn ut på søndag, i alle fall.

hjartesmil said...

ps: gjestebRud. tenk litt på det.

Anja said...

åå, jeg liker bilde nr 3 så godt!

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?