Monday, March 08, 2010

Girls, Girls, Girls

Roskilde Festival 2008
Takk jenter. For at dykk alltid er der, for at eg alltid kan ringe å spørre om eg kan komme på besøk, få ligge litt på sofaen og drikke te og at dykk spelar akkurat den cd'en eg ville høyre. Takk for at dykk er konstante, mens det stormar i skuffer og skap. Når eg blir gammal og skjør kan eg sei "jo, det var alltid mykje rot, men eg hadde jo alltid jentene." Eg reiser meg og seier "SKÅL FITTESØSTRE!"

(Bildet er frå Roskilde 2008, frå den varme og støvete José González-konserten. Apropos Roskilde, jenter, er det Roskilde tjueti? Blir det jentene som igjen kastar glitter over alle hettegensergutane når Florence syng at the dog days are over?)

2 comments:

Sarah Winona said...

ROSKILDE TJUETI LETT!

Anonymous said...

systerfitta!

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?