Monday, March 08, 2010

Car j'etais l'homme le plus solitaire de Paris, si la chose est possible.

Eg har hatt ein fin søndag, først pannekake-lunsj i den fantastiske leiligheten til Mia, så søndagsmiddag hos Cezar. Har berre slappa av, vore gjest og lent meg på skuldra til sidemannen. I det siste har me vore veldig flinke til å arrangere søndagsmiddagar, alltid dessert, alltid vin.
IMG_5675
Hos Mia blei me veldig mange norske jenter (og endte opp med å være den typen gjeng med utvekslingsstudentar og anna rask som sit og snakkar på sit eige plingplong-språk og er rare). Etter alle gjestene var gått låg me i sofaen og slynga oss.
IMG_5695
Fine Mia.
IMG_5702
Eg, Anna og Mia metroa til andre sida av elva for meir mat.
IMG_5714
Årgangsvin frå 2006 (no er eg der at eg ser på vinens årgang, endelig.)
IMG_5722
Cezar lagde heilt sjukt god løksuppe, sjekk osten, åååååh.
IMG_5723
Metro heim. Tabbe å bu i andre retningen.
IMG_5734
Kos.
IMG_5735
Definitivt på tide å springe heim til dyna.

No er eg og Anna på leggetid-overtid, me drikk te, Anna bygger noko stort og rart i papp og me høyrer på denne kjempekjempekjempefine spelelista.

4 comments:

Anonymous said...

Blidene dine får meg til å føle meg trygg og koselig.

i

MB said...

vakkert, Heidi. vakker.

sigrid agnethe said...

fin blogg. fin søndag. fint å møte deg og anna, sjølv om vi satt i stua og var rare og norske (men nokon må jo vere det og).

Frøken Salicath said...

:)

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?