Tuesday, March 16, 2010

And I am ashamed to write here that I felt more alive than ever, even though my heart was broken glass in my chest.

kir1
kir2
Desse bildene er eit år og eit par veker gamle. Det betyr at snart blir byen full av blømande kirsebærtre, og små rosa blad kjem til å flyge rundt overalt, og havne i kaffien, i håret og på asfalten. Som Miriam skreiv på fjesbokstatusen sin; asfalten begynner å bli bar og sexy. No er eg heime og vrir meg til Nick Drake, det er så fint og trist at eg nesten ikkje tør å høyre på mens eg er åleine, i frykt av kva slags mørke kjensler som kan dukke opp. Så fint er det.

7 comments:

Hilde said...

Fine bilder!
Skaff bloglovin så jeg kan følge?

Heidi og Caroline said...

Her kan du følge til du skjems:

http://www.bloglovin.com/en/blog/53830/kvalampactionfilm

Anonymous said...

Ubegripelig vakre bilder! Åh, blir helt sommerfugl inni meg! :)

Heidi said...

Kjempe fine bilder! Sinnsykt herlig blogg:)

Benedikte said...

joks at det er så fint vær. her er da fullt med snø!!!

benedicte - overkommelig.com said...

Du har ein heilt fantastisk blogg. ny favoritt!

Tina Eriksen said...

P.S det var jeg som skrev det , og Miriam som stjal det.( rett skal være rett ( mohaha ))

Alle bilder på denne bloggen tilhøyrer oss, om ikkje anna er nevnt.

Kval&Actionfilm?